Friday, May 18, 2012

ජනප්‍රිය කෙනා - 02


මේ කොටස කියවන්න කලින් පලවෙනි කොටස කියෙව්වේ නැත්තන් කියවන්න

තව දෙයක්.... මේ විදිහේ බ්ලොග් එකක් ලියන පලවෙනි වතාව නිසා පොඩ්ඩක් කතාව පැහැදිලි නෑ කියලා මට කීප දෙනෙක් කීවා. කතාවේ හැඳින්වීම අපැහැදිලි නම් මට සමාවෙන්න. මේකයි කෙටියෙන් කියනවනම් : මේකලා ජනප්‍රිය කෙනාව ටීවී එකේ දැකලා තියෙනවා. ඒත් ජනප්‍රිය කෙනා මේකලාව දැකලා නෑ.පියුමිනි ජනප්‍රිය කෙනා යන සයන්ස් පන්ති ගිය නිසා පියුමිනි ජනප්‍රිය කෙනාව දන්නවා ඒ වගේම ජනප්‍රිය කෙනාත් පියුමිනිව දන්නවා. තව දෙයක් ජනප්‍රිය කෙනා පියුමිනිට කැමතියි. පියුමිනි ජනප්‍රිය කෙනාට ඒත් කැමති නෑ.  ඒක නිසා පියුමිනි  ජනප්‍රිය කෙනාගෙයි මේකලා වයි නම් එකතු කරලා බයිට් කරනවා.ඒක නිසා ජනප්‍රිය කෙනා මේකලාව නමින් දන්නවා . පියුමිනි මේකලාවයි ජනප්‍රිය කෙනාවයි එකතු කරලා බයිට් කරන්නේ මේකලා ජනප්‍රිය කෙනා ගැන කියපු මොකක් හරි දෙයක් ගැන පියුමිනි දැනගත්තට පස්සේ ඉඳන්. ඒ මොකද්ද කියල මම දන්නේ නෑ. ඒත් මොකක් හරි ජනප්‍රිය කෙනා ගැන වර්ණනාවක් වෙන්න ඇති. මේක තමයි උනේ ඒ දවස්වල 

හරි කතාවට යමු...

කොහොමහරි මමයි  ඒ දවස් වල පන්තියේ මාත් එක්කම හිටපු මගේ යාලුවයි වේලාසනින්ම ලෙක්චර් එක තිබ්බ හෝල් එකට ගිහින් වාඩි වුනා. ටික වෙලාවකින් ළමයි 30ක් 40ක් විතර හෝල් එකේ පිරුනා. ඔන්න ඊට පස්සේ සර් එයාගේ සංගීත භාණ්ඩයි ඉස්කොලේ ගෝලයෝ තුන් හතර දෙනෙකුයි එක්ක හෝල් එකට ආවා. අපිට ආයුබොවන් කියලා ඊට පස්සේ සර් පාඩමට අර ආපු කට්ටියත් එක්ක ලැස්ති වෙන අතරේ මගේ යාලුවගේ එහා පැත්තෙ හිටපු ළමයෙක් කිව්වා සර් එක්ක ආපු එක්කෙනෙක්ව එයාට දැකලා පුරුදුයි කියලා. ඔය කෙනා එච්චරම උස නැති කෙට්‍ටු පිරිමි ළමයෙක්. මාත් ඉතින් එහා පැත්තෙ හිටපු ළමයට  "ආ ඇත්තද?" කිව්වා. මමත් මගේ යාලුවත් ඕක එච්චර ඒ වෙලාවේ සීරියස් ගත්තේ නෑ.
 ඔන්න ඊට පස්සේ අපේ සර් එක්ක ආපු කට්ටියම හඳුන්වලා දුන්නා. ඔහොම ගිහින් අන්තිමට හඳුන්වලා දුන්නේ අර එහා පැත්තෙ හිටපු ළමයා කිව්ව කෙනාව. මෙන්න අපේ සර් කිව්වා "මේ ඉන්නේ  'ජනප්‍රිය කෙනා'ගේ (නම)". ඒක ඇහුව මම එක පාරට උඩ ගිහින් විසි උනා. (ඇත්තට උඩ ගිහින් විසි උනේ නෑ) මට එතකොට තමයි මතක් උනෙ 'ජනප්‍රිය කෙනා'ගේ ඉස්කොලේ තමයි අපෙ සයන්ස් සර් ත් ඉගැන්නුවෙ කියලා.

ඊට පස්සේ සර් පාඩම කරගෙන ගියා. අපේ 'ජනප්‍රිය කෙනා' ගිටාර් එක ගහලා සින්දුවක් එහෙම කිව්වා. ඔයා අතරේ මම මගෙ යාලුවට 'ජනප්‍රිය කෙනා' ගැන විස්තර ඔක්කොම කිව්වා. මගේ යාලුවටත් පුදුමයි. මොකද පියුමිනි උසයි මහතයි එක්ක බලද්දි අපේ මේ 'ජනප්‍රිය කෙනා'ගේ තරම දැක්කම හිනා යනවා. (එහෙම හිනා වෙන්න හොඳ නෑ. ආදරේට ඕවා බලපාන්නේ නෑනේ)
කොහොම හරි අපේ සර් ත් 'ජනප්‍රිය කෙනා'ගේ විස්තර කියද්දි එයාව මුරුංගා අත්තේ තියාගෙනම ගුණ වර්ණනා කලා. අර ජනප්‍රිය සුපිරි තරු වැඩසටහනත් දොස් කිවා මේ 'ජනප්‍රිය කෙනා' අන්තිම 12ට තේරුනේ නැති එකට. (අපි මොනා කරන්නද කවුරුත් එයාට SMS නොකරට)
කොහොම හරි ලෙක්චර් එක ඉවර උනා. සර් ඉක්මනට හෝල් එකෙන් එලියට ගියා. අපිත් යන්න ලෑස්ති වෙද්දි මෙන්න වැඩක්. හෝල් එකේ හිටපු ගොඩක් ගෑනු ළමයි අර 'ජනප්‍රිය කෙනා'ගේ වටේ රොක් වෙලා අත්සනයි  ෆොන් නම්බර් එකයි ගන්නවා. මමයි මගේ යාලුවටයි හිනා. මේ 'ජනප්‍රිය කෙනා' කෙනා මෙතන සුපිරි තරුව වෙලානේ. ඔය වෙලාවේ මට කවදාවත් හිතුනේ නැති දෙයක් හිතුනා. 

මට හිතුනේ මොකද්ද කියලා දැනගන්න ඊලඟ පෝස්ට් එක කියවන්න.

ප.ලි - මෙහි එන සියලු නම් ගම් මනක්කල්පිතයි



4 comments:

  1. දැන් තමා ඊයේ ලියපු එක තේරුනේ :)
    මේක මෙගා සීරියස් එකක් නෙවේ නේද?

    ReplyDelete
    Replies
    1. තව එක කොටසයි තියෙන්නේ :) කොටස් තුනක කතාවකට මෙගා සීරිස් එකක් කියන එක හරි නෑනේ :P

      Delete
  2. Replies
    1. ඒක දැනගන්න ඊලඟ පෝස්ට් එක කියවන්න :)

      Delete