Monday, October 22, 2012

ඔබගේ නාමය සදා අමරණීයයි.... A Tribute to Yash Chopra

මීට දින දෙකකට පෙර මම මගේ පාසල් කාලේ මිතුරියකට හා මගේ ඥාති සොහොයුරියට නොවැම්බර් මාසේ නිකුත් වෙන්න නියමිත Jab Tak Hai Jaan හින්දි චිත්‍රපටිය බලන්න යමු කියා කෙටි පණිවිඩ දෙකක් යැව්වෙමි. එහෙත් ඊයේ හැන්දෑවේ හදිසියෙන් වාගේ මම මගේ Twitter Timeline එක බලද්දි මුලු Timeline එකේම තිබුනේ මම හීනෙකින් වත් හිතපු නැති දෙයකි.
"RIP Yash Chopra"
යශ් චොප්රා කියන්නේ හින්දි සිනමාවේ King of Romance යන අනවර්ත නාමයෙන් හැඳින්වූ දැවැන්ත චිත්‍රපටි ‍රැසක් අධ්‍යක්ෂනය හා නිශ්පාදනය කල සිනමාවේදියකි. චිත්‍රපටි වල සහයකයෙකුව සිට ආරම්බ කල ගමන තමන් විසින්ම දිරියෙන් ජීවිතය ජය ගෙන ඔහු අද ඉන්දියාවේ දැවැන්තම චිත්‍රපටි නිශ්පාදන සමාගම Yash Raj Films පිහිටවූවේය. Daag, Deewar, Kabhi Kabhi, Trishul, Silsila, Chandani , Darr, Dil Toh Paagal Hai, Veer-Zaara වැනි දැවැන්ත චිත්‍රපටි ‍රැසක් අධ්‍යක්ශණය කල ඔහු Dilwale Dulhania Le Jayenge, Hum Tum, Dhoom, Salaam Namaste, Chak De India, Rab Ne Bana Di Jodi , Ek Tha Tiger වැනි අතිශය ජනප්‍රිය චිත්‍රපටි ‍රැසක් නිශ්පාදනය කලේය.


 එලෙසම Amithab Bachchan, Shahrukh Khan වැනි ජනප්‍රිය නළුවන්ගේ සිනමා ගමන අතිශය සාර්ථක දිශාවකට වෙනස් කිරීමට ඔහු සමත් වූවේය. Filmfare, Padma Bhushan, BAFTA වැනි සම්මාන ‍රැසකින් පිදුම් ලද ඔහු තමන් අධ්‍යක්ශනය කරන අවසාන චිත්‍රපටිය ලෙස ලබන මාසේ නිකුත් වෙන්න නියමිත Jab Tak Hai Jaan නම් කලේය. එහෙත් මෙම චිත්‍රපටිය ඔහුගේ ජීවිතයේ නිර්මාණය කල අවසාන චිත්‍රපටිය වන බවට කවුරුන්වත් සිතුවේ නැත. මම ආසාවෙන් රසවින්ද චිත්‍රපටිවලින් වැඩි ප්‍රමාණයක් ඔහු දායක වූ ඒවාය. ජීවිතයෙන් සමුගන්නා විට අසූ හැවිරිදි වුවද හදවතින් ඔහු තරුණයකුම විය. මන්ද ඔහු නිර්මාණය කල සෑම චිත්‍රපටිය තරුණ පරම්පරාව ආදරයෙන් වැළඳ ගත්තේය. 

ඔහු ඉන්දියානුවකු වුවත් ශ්‍රී ලාංකික හින්දි චිත්‍රපටි රසිකයන් වන අපට ඔහුගේ චිත්‍රපටි හදවතින්ම සමීප වුවේය. යශ් චොප්රා සිනමාවේදියාණනි, සිනමා ලෝකයට ඔබගේ නාමය සදා අමරණීයයි.
1932-2012

5 comments:

  1. කුෂාන් ඵරන්දOctober 22, 2012 at 1:19 PM

    මං දැක්කා මේක ඉන්ටර්නෙට් ඵකේ දාලා තියෙනවා.ගොඩක් දුක හිතෙන කථන්දරයක් තමා
    http://www.mashguru.com/2012/10/blog-post_21.html

    ReplyDelete
  2. අපරාදේ වැඩක් ඇති ජිවිතයක්! :(

    ReplyDelete